Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeBarry napisałeś że wykończenie jest solidniejsze do modelu street. Jak sprawa wygląda z kablami biegnącymi przy główce ramy? W zwykłym streecie wołało to o pomstę do nieba. Nigdy nie widziałem tak niechlujnej wiązki kabli. Czy ten sprzęt też jest montowany w Indiach? Pozdrawiam
OdpowiedzHENIEKCDK - Street Rod też jest robiony w Indiach - jeszcze chwila i będą tam chyba produkować wszystkie motocykle tego świata... ;) Z wykończeniem jest lepiej, znacznie lepiej niż w Streecie, co nie znaczy, że jest już idealnie. Z kablami też jest trochę bałaganu, ale przyznam, że to jakoś mi nie przeszkadzało, może po prostu nie jestem na to wyczulony. Bardziej wkurzały mnie te plastikowe obudowy przełączników na kierownicy.. no i wydech.. Koniec końców w stosunku do Streeta to jest krok milowy naprzód. Powiem tak - Streeta bym nie kupił, a Street Roda już tak ;) Pozdr / Barry / Ścigacz.pl
Odpowiedz